باز هم شهید دزدی، این بار به سبک اپوزیسیون

۲۵ بهمن ماه صانع را کشتند، حکومت وی را بسیجی جا زد؛ چندباری این سناریو را دیده‌ایم و نامش شهید دزدی شد.

اینبار سگان دربار ولایت ستار را کشتند و حال کفتار‌ها بالاسرش هستند. وبلاگش را می‌گردند و همچنین فعالیت‌هایش در بالا‌ترین؛ مانعی نیست، در همین بالا‌ترین کنار ما بود صدایش را نشنیدیم اما حکومت شنید و صدایش برید. پس حال برماست که صدای ستار باشیم، اینکه از دستمان ساخته است. اما چرا گفتم کفتار؟ عده‌ای می‌گردند بلکه یک خط نوشته از او پیدا کنند تا بتوانند از آن جهت مقاصد و عقاید سیاسیشان سو استفاده کنند، دنبال یک جمله می‌گردند تا با آن به کسی حمله کنند. واقعا شرم آور است، مثل اینکه بی‌شرمی حکومت اهریمنان به اپوزیسیون هم منتقل شده، حکومت شهید می‌دزدد، اپوزیسیون اندیشه شهید و سعی در مصادره دارد، سخنان خواهرش را گوش کنید خجالت بکشید. می‌گوید جرم برادر من می‌دونی چیه؟ انسان بود و می‌گفت انسانیت زنده بمونه، می‌گفته پیاز کیلو ۱۵۰۰ تومن، فحشا از کجا می‌اد؟ درد جامعه رو می‌دید درد می‌کشید. می‌گوید من خواهر ستار بهشتی‌ام، خوش به حالم، افتخارم، سرم بالاست، قاچاقچی نبود، معتاد نبود، ناموس دزد نبود، میهن فروش نبود، برادر من صاف، ساده، پاک بود.

کل نظرات ستار در بالا‌ترین چهار صفحه است، سری هم به وبلاگش بزنید، این‌ها را بخوانید تا هرکس پیدا شد از اندیشهٔ او سخن گفت معیاری برای قضاوت داشته باشید. ستار بالای وبلاگش نوشته پاینده ایرانی، جانم فدای ایران، من اینرا دوست دارم می‌گویم ستار چنین گفته یا مثلا این نظرش در بالا‌ترین (اینجا ببینید). اما صد سال چنین بی‌شرمی نخواهم کرد که با این‌ها به مخالفان چنین عقیده‌ای حمله کنم. اصلا مگر هرکس شهید شد تمام عقایدش درست است؟ چرا ما اینگونه هستیم؟ چه بر سر ما آمده که برای اثبات و مشروعیت بخشیدن به خود از یک شهید سو استفاده کنیم؟ در انتها بگویم، اگر صدایش را نشنیدیم حالا صدایش باشیم؛ نام او را وسیله‌ای برای دعواهای خود نکنیم.

به یاد ستار بهشتی شهید راه آزادی

 

 

 

یک پاسخ

  1. سلام وبلاگ باحالی داری..
    اینم وبلاگ منه. هر روز اپ میشه : http://WWW.BEHFA.BLOGFA.COM

    راستی من میخوام در سایت بالاترین عضو شوم. میگه بایید دعوت نامه داشته باشی. برا من میشه دعوت نامه بفرستی alireza1990k@gmail.com

دیدگاهم را در متن گفته ام، اینجا نوبت شماست و بیشتر شنوا هستم/ برای پارسی نوشتن دیدگاه با کیبرد انگلیسی از این وبسایت استفاده کنید http://behnevis.com/

گندی شاپور

همه عالم تن است و ایران دل نیست گوینده زین قیاس خجل

آنا دیلی شعری

تورکون دیلی تک سئوگیلی ایسته کلی دیل اولماز ... اؤزگه دیله قاتسان بو اصیل دیل اصیل اولماز

سرزمین من

یادداشت‌های دکتر سعید بشیرتاش

ساوالان

A passion for Perfection

شبهای بی سحر

تا ریشه در آبست امید ثمری هست

